Sista november

God morgon, eller snarare god dag! Imorse hade jag tänkt sova ut ordentligt, men det gick väl inte direkt som jag hade tänkt. Det började med att jag hade jättesvårt att somna, vaknade flera gånger under natten och sen klev jag upp vid 8 tiden. Haha så typiskt när jag hade planerat en sovmorgon. 
 
Om en liten stund ska jag och mamma åka till stan, jag ska bland annat köpa hårgfärg. Jag har inte hunnit bestämma mig vilken färg än, men det löser sig. Efteråt ska jag vidare mot stallet, Peppe ska ridas ut idag men det blir nog bara lugnt på grund av underlaget.
 
Inter får stå för bilden idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin