Slut på lovet

Då var lovet slut, tillbaka till vekligheten igen. Ha både en bra och en lite jobbig vecka famför mig. Höjdpunkten är helt klart att "Prinsen" kommer på tosdag. På skolfronten är det två prov, så veckan kommer bestå av plugg. 
 
Idag slutar jag skolan vid 2 tiden. Skönt men en lugn start såhär efter lovet. Efter skolan hade jag tänkt fara ner på stan en sväng och kolla in nya gallerian, även om det inte har kommit några nya butiker än kan det ändå vara kul. Inter är som sagt kvar i boden så det blir inget stall idag. 
 
Ha en bra dag allesammans!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin