Sovmorgon!

Idag har jag, som varje onsdag sovmorgon. Som Agnes nämnde tidigare så är det en halv studie dag idag. Vilket betyder att jag bara har 1 lektion idag, det börjar 11 och slutar 12. Ganska ovärt om ni frågar mig, men det är lika bra att åka dit iallafall. 
 
Även fast jag börjar sent idag, passade jag på att kliva upp i vanlig tid för att slippa stressa och även hinna plugga lite. Efter skolan ska jag åka till stallet och passa på att rida medan det är ljust ute. Dessutom är det plusgrader ute så förhoppningsvis kanske underlaget är lite bättre idag än igår! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin