Stygnen är borta!!

Idag har jag haft tyska, idrott och engelska. På företagsekonomin åkte jag, Dennis, Ida och Estelle ner till Ersboda på företagsbesök på Elon. Vi ställde lite frågor och sen åkte vi hem igen. Åkte säkert buss i sammanlagt en timme, men själva besöket var kanske 15-20 min haha..
 
Kryckan har varit inne på kliniken och plockat bort sina stygn idag, så nu är vi ännu en bit påväg tillbaka. Det är nu två veckor sedan själva operationen, om 14 dagar ska han skritta i 30 min och om 4 veckor ska han börja trava. Det känns långt just nu, men jag vet att tiden kommer gå snabbt. Olle skrittade ju i 6 månader, så jag är härdad haha!
 
Nu ligger jag i sängen och fryser, planerar dock inte att röra mig en millimeter på ett tag. Kanske skriver lite på engelskan om jag orkar, annars tar jag det sen. Ikväll far jag in till stan och hämtar biobiljetter osv. Nu vet ni...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin