Tar en paus från pluggandet

Tar en liten paus från mitt eviga pluggande nu, under kvällen har jag hunnit med att göra klart och skickat in hemprovet vi hade i svenskan och nu håller jag på för fullt att plugga till spanska provet vi har på torsdag. Jag har haft så mycket att göra, så nu sitter jag med det i sista minuten ändå. 
 
Efter skolan cyklade jag till stallet i regnet, det var jättemysigt som ni säkert förstår. Usch. Som tur var hade det hunnit sluta innan jag for ut och red. Jag red en sväng i skogen idag också, precis som igår. Egentligen hade jag tänkt rida ett pass på ridbanan, men banan var stängd så jag fick helt enkelt ändra om planerna. Förutom att det halvt blåste storm, ridtäcket höll på att blåsa av, sadeln gled bak och att jag glömde ta pannlampan så gick ridturen ganska bra. Dock så var underlaget jättedåligt så det gick mest bara att skritta. 
 
Nu ska jag återgå till pluggandet, bloggar mer imorgon! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin