Tisdag morgon

Tisdag och kolsvart ute, det är snart december så nu får faktiskt snön ta och komma. Det ljusar iallafall upp lite grann. Idag är det först skolan som gäller, slutar vid halv 4 tiden och då ska jag driekt hem, byta och och sedan cykla till stallet.
 
Hur jag ska rida Peppe idag har jag inte riktigt bestämt. Helst av allt skulle jag vilja rida dressyr men problemet är att ridbanan var så himla hård och ojämn när jag red där sist. Så antagligen blir det en tur i skogen idag också.
 
Nu måste jag skynda mig, ha en bra tisdag alla!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin