Våra bästa rundor

Detta tycker jag är våra bästa rundor hittills. Kanske inte om man går på hur det ser ut, men jag minns fortfarande känslan när jag gick ut från banan efter varenda en av ritterna. Den där känslan av att allt kändes lätt och att allt bara hade flutit på. Den känslan försvann någon gång efter Skellefteå, även om han har hoppat som en gud så har jag inte haft samma känsla..
 
Här är iallafall rundorna, ignorera ryttarmissarna och kolla på ponnyn!
 
LB debut, 0+4 fel, andra tävlingen.
 
Första LB+5, 4 fel, andra tävlingen.
 
LA debut i Nordmaling, 4 fel på sista hindret.
 
LA i Skellefteå, 0 fel och vinst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin