Dagens planer

God morgon! Idag har jag äntligen fått sova ut, riktigt skönt efter att ha gått upp klockan 7 hela veckan. Dagens plan med Inter är att skritta en sväng i skogen, han kan säkert ha träningsvärk från igår och då är det bra om han får röra lite på sig. Jag har även tänkt prova att rida honom på hackamore idag för att han ska få vila munnen, har aldrig haft det på honom så det kan bli spännande haha. 
 
Annars ska jag nog mest ta det lugnt idag, jag måste dock försöka ta i tag med att städa rummet. Det var ett bra tag sedan jag gjorde det så det är tyvärr dags nu. Det är ju så himla tråkigt att städa, men det måste göras. 
 
Ha en bra söndag alla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin