Dagens planer

Idag händer det inte alls mycket förutom stallet och lite plugg. Har ingenting planerat så dagen får komma som den kommer helt enkelt. Det är ganska tråkigt väder idag, så jag tänkte passa på att försöka städa både mitt rum och sadelkammaren. Får se hur det går med det, men sadelkammaren är prio 1 iallafall. 
 
Inter ska även ridas idag, om banan är öppen rider jag först lite lösgörande arbete på ridbanan och avslutar med en sväng i skogen. Om jag hinner ska jag även smörja sakerna som han ska ha imorgon när han ska starta, annars gör jag det imorgon!
 
Ni får ha en bra lördag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin