Dejtar matteboken ikväll

God kväll finisar! Just nu sitter jag och räknar matte, så jag har inte direkt den roligaste lördagskvällen man kan ha. Men med musik i öronen går det ganska bra ändå! Vi har ett matte prov veckan efter lovet och jag känner inte direkt för att spendera hela lovet med att dejta matteboken. För den delen kommer jag nog inte heller ha så jättemycket tid över till matten då jag ska spendera höstlovet i Boden. 
 
Tidigare i kväll var jag och mamma i stallet en stund och gjorde iordning Inter inför natten. Linimenterade och pysslade på lite extra med honom, sedan fick han även ett par extra morötter! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin