Depp

Usch vad depp jag blev nu. Det är exakt samma känsla som när Olle fick sin senskada, ingenting är lika roligt längre. Men samtidigt tänker jag inte ta ut någonting innan veterinären har sagt sitt, han är ju trots allt sig själv förutom i galoppen. Det enda jag kan göra är att avvakta och se vad som händer helt enkelt...
 
Nu ska jag alldeles strax fara ner på stan en stund, och efter det blir det att åka till stallet och gå en promenad med Kryckan. Ska inte sitta på honom något mer innan vi vet om han har något i ryggen eller inte!
 
2a i LB+5 (105 cm) och vinst i LA (110 cm) i Skellefteå
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin