Det är snart vinter..

Som Agnes har skrivit tidigare idag så har det snöat massor. Men som tur är har all snö smällt bort, Det är ju bara oktober så det är alldeles för tidigt för snön att komma nu.. Jag tycker faktiskt att snö snäppet värre än regn, bara så ni vet hatar jag snö och kyla av hela mitt hjärta. 
 
Nu ska jag sluta gnälla. Efter skolan åkte jag till stallet och red Inter. Det stod intervaller på dagens schema. Jag värmde upp honom lite längre idag än vad jag brukar göra och sedan avslutade jag med att rida 2 intervaller i backen. En väldigt lugn och en där han fick springa lite fortare. Han skötte sig bara bra så det finns inte så mycket mer att berätta! Det är dock hemskt att det redaan är kolsvart vid 18-tiden..
 
 
 
Ikväll har jag inga speciella planer alls, så jag har lite extra tid över till bloggen. Om det är något speciellt ni undrar över eller vill läsa om så är det bara att kommentera! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin