Det är tisdag idag

Hade spanska nu på morgonen och nu har jag håltimme till klockan 12, så jag passade på att åka hem en stund för att bland annat äta lunch. Lunchen i skolan idag var väl inte den bästa, dessutom kändes det lite segt att sitta på skolan i över 2 timmar och inte göra någonting. 
 
Jag slutar vid halv 4 idag och då ska jag åka till stallet och rida Inter en liten sväng. Idag hade jag tänkt rida lite dressyr med honom, men dock bara lugnt och lösgörande då han nog kan ha lite träningsvärk från gårdagens intervaller! 
 
Ni får ha en bra tisdag, så hörs vi! 
 



Kommentarer
Postat av: Jenny Nyström

Vilket underbart kort =)

2013-10-17 @ 19:45:04
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin