Filmer från Stöcke

Här kommer dom väldigt sena filmen från tävlingen i Stöcke för typ tre veckor sen haha.Förstår inte ens att jag lägger ut detta, kommer säkert ångra mig och ta bort filmen sen.
 
Det här var nog årets sämsta tävling om man går på hur det ser ut och vilken känsla jag hade. Jag skojar inte om jag trodde att vi skulle riva i precis varje anridning till varje hinder. Helt otroligt att LCn var felfri med placering och att vi kom undan med 4 fel i LB+5an, borde ha haft 16 fel i båda klasserna känns det som...
 
 
Filmerna från Micke-träningen kommer på tidsinställt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin