Gamla bilder !

Hittade de här gamla bilderna på min förra b-ponny i någon bortglömd mapp på datorn. Gud vad jag kan sakna b-ponny tiden ibland, allt var så himla lätt då. Speciellt när jag hade världens finaste ponny, han var helt outstanding. Bättre rosettplockare får man leta efter, jag har nästan 50 vinster med honom och även massa andra placeringar upp till LA. 
 
I år är han hela 21 år och lever livet som pensionär, jag har dock inte träffat han på flera år. Måste nästan snart åka och hälsa på honom innan det är för sent. Världens finaste Indy ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin