God morgon!

Imorse var det riktigt jobbigt att gå upp ur sängen, jag brukar ha ganska lätt att kliva upp om klockan inte är före 7. Men nu när det är mörkt på morgonen känns det nästan som man går upp på natten.. Iallafall, idag går jag i skolan till halv 4. Dock så kommer det vara en väldigt seg dag eftersom vi har ett hål på 2 timmar efter första lektionen. 

Efter skolan ska jag direkt till stallet, Inter ska gå intervaller idag. Hade tänkt rida någon fler än vad jag brukar. Bara hoppas på att det är någorlunda mjukt i backen. 

Ha en bra tisdag alla! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin