God morgon!

Nu ska jag strax gå och äta frukost, och sen ska jag och mamma åka till stallet. Vi ska träna Kryckan på att bli longerad då han i princip aldrig har gjort det innan vi köpte honom. Då får han dessutom röra på sig utan ryttare på ryggen, vilket är bra!
 
Annars hade jag tänkt fara ut och springa en stund om det inte börjar regna igen. I natt regnade det hur mycket som helst så man kunde knappt sova..
 
Men vi har iallafall fått tid hos veterinären imorgon kl 10, så då ska han kollas igenom från öron till hovar typ. Känns bra att vi fick tid så snabbt..
 
 



Kommentarer
Postat av: Ulrika B.

Håller alla tummar och tår att allt är bra med ponnyn! Tycker du haft din del av bekymmer redan.

2013-10-28 @ 14:42:28
URL: http://www.magicblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin