God natt!

God kväll folket! Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Lär väl behöva all sömn jag kan få eftersom jag inte är något fan av väterinärer, och lukten på ATG får mig att vilja spy. Senaste gången vi var där och undersökte en häst (och då menar jag inte slutmätning och tandläkare osv..) så svimmade jag faktiskt. Hörseln försvann och det bara pep i öronen, det svartnade för ögonen och knäna vek sig.. Men ingen märkte något då dom var i ett annat rum.. Men vill inte att det ska hända imorgon iallafall..
 
Under eftermiddagen var jag ute occh sprang på elljusspåret, var helt slut när jag hade sprungit färdigt haha. Det blir nog att springa imorgon också om det inte regnar!
 
Juste, inatt vaknade jag av att jag blödde näsblod haha. Vaknade av att något rann ner i ögonen på mig, och då fick jag springa in på toan. Bara jag som lyckas...
 
Nu ska jag gå och fika, god natt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin