Gratis b&j !!

Idag har jag varekn hunnit eller orkat bloggat något. Nu har jag iallafall precis kommit hem från skolan och väntar på mamma så att vi kan åka till stallet. Idag ska jag bara rida Inter lite lugnt, blir troligtvis bara en skrittur i skogen eller att jag jobbar honom lite på ridbanan. Sedan ska jag även hinna med att fixa iordning sakerna han ska ha imorgon då han ska starta! 
 
Måste berätta om dagens höjdpunkt också, dom delade ut ben & jerrys i mitten vid halv 2 tiden. Så mer än halva klassen rusade ut från mattelektionen, stod och väntade med Agnes hur länge som helst och alla trodde att det bara var ett skämt. Men när väl frysen kom rullande kutade alla dit, vilket säkert var 200-300 personer. Jag och Agnes fick iallafall våran glass och då blev vi över lyckliga, det kunde dock ha varit en godare smak. Men ni förstår iallafall lyckan! 
 
Hahaha, dör. Men så här fula och glada blev vi av glassen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin