Heelg

Idag red jag Inter bara lite lugt, banan var stängd idag så jag det blev att jag red en sväng i skogen istället. Men jag försökte ändå rida lite "dressyr" genom att flytta för skänkeln, ställa och göra halter. Det var dock väldigt hårt i backen så jag skrittade mest, travade endast en liten kort bit där underlaget var någorlunda mjukt. Nu börjar den här jobbiga perioden innan snön kommer då backen är lika hård som cement..
 
Men han skötte sig iallafall ganska bra, gjorde det jag bad honom om, även fast han inte riktigt lyssnar så bra på skänklarna som jag vill att han ska göra. Men han är ju en travhäst så! 
 
Nu funderar jag på om jag ska träna en stund. Det var så himla länge sedan jag tränade så det är dags att sätta igång igen. Problemet med att ha en träningspaus är att man blir så himla lat.. Ni får ha en bra fredagskväll allihopa!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin