Hej igen!

Idag har jag haft tyska (provet var flyttaaaaaaaaaaaaat!!!), idrott och engelska. Nu har vi företagsekonomi och jobbar med grupparbetet. Efter skolan ska jag plugga inför samhällsprovet och kanske rida beroende på hur mamma har tänkt. Jag kan inte smälta att tyskaprovet vart flyttat, helt fantastiskt underbart!!
 
Det har dessutom snöat jättemycket idag, dock vet jag inte om det ligger kvar. Kryckan är inte broddad och har inga sulor. Men det är bara oktober så det ska väl inte behövas än hoppas jag!
 
Juste, min kavaj är fortfarande helt ful... blir så depp.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin