Hemma!

Idag var sista lektionen inställd i skolan så jag kom hem för en stund sen. Men det var faktiskt ganska passande då jag ska till tandläkaren om en stund, jag slapp alltså stressa hem! Nu sitter jag och dricker ett glas oboy och läser ridsport medan jag väntar på att mamma ska komma och hämta mig. 
 
Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta hos tandläkaren men efteråt ska jag iallafall åka till stallet och Inter ska gå dressyr som jag skrev förut! 
 
Är det något speciellt ni skulle vilja läsa om ikväll? Släng iväg en kommentar isåfall. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin