Ingen sovmorgon här inte

God morgon på er! Idag är det start för Inter på Umåker vilket betyder tidigt uppgång. Han går i fösta loppet som går redan klockan 10, gäsp. Iallafall, ska jag alldeles strax göra mig iordning och åka till stallet. Jag hann aldrig fixa iordning hans grejer igår så mamma fixar det medan jag värmer honom i skogen. Förra gången när han värmde på banan stressade han upp sig och drog på sig en liten korsfölamning. Sedan måste han även stylas lite grann, då jag inte heller han fixa det igår. 
 
Återkommer under dagen med resultat och sånt! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin