Inter - 3 oktober

Idag stod dressyr på schemat för Inter och det gick faktiskt ganska bra. Jag fick lite sällskap på ridbanan och det kändes faktiskt som Inter blev lite mer avslappnad då. Jag red inte så jättelänge då klockan hade hunnit bli ganska mycket men han kändes riktigt avslappnad och mjuk, helt klart mycket bättre än igår.
 
Jag red mest på volter och serpentiner för att få honom lite lösgjord i sidorna, sedan gjorde jag även halter lite då och då och han har börjat lyssna jättebra! Det är dock fortfarande lite problem med att rida på ett rakt spår men det kommer väl! 
 
När jag kom in efter att jag hade ridit var han dock lite tjock på ena sidan av mulen, så jag vet inte riktigt vad han hade gjort. Får kolla lite närmare på det imorgon! 
 
Haha, jag kan inte sluta skratta åt den här bilden, så ful.. Tur han är söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin