Kom nyss hem från stallet

Idag tog den endast en timme att göra stallet, annars brukar bara ridpasset ta en timme haha. Skrittade ut i 25 min på hacket, pappa följde med som mentalt stöd åt oss båda i mörkret. Det gick bara bra!
 
Annars har jag varit på stan ganska länge. Vi hade tänkt hämta ut biobiljetter, men det sket sig haha. Men vi gick och åt på max och pratade om allt och ingenting. Jag lyckades dessutom fynda en stickad tröja på H&M, samt ett par jeans från Bikbok. Inte ofta ett par jeans sitter helt perfekt på en gång, men det gjorde dom!
 
Nu sitter jag och kollar på serier och äter godis. Planerar inte att röra mig en centimeter på ett bra tag!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin