Lördag

Gud vilket dåligt väder det har varit idag, eller egentligen hela den här veckan. Jag och Inter trotsade regnet och for ut och skrittade en sväng i skogen. Tur att man inte är gjord av socker..
Planen med att rida på ridbanan sket sig ganska fort eftersom den var stängd på grund av dåligt väder. Istället försökte jag jobba honom i skogen, böjde, flyttade för skänkeln, gjorde halter osv. Mot slutet var han riktigt fin och sökte sig verkligen neråt vissa bitar.
 
Som ni kanske märker har jag och Agnes världens bloggtorka just nu, bara det här lilla inlägget har tagit över 1 timme att skriva. Så om det är något speciellt ni vill läsa om så får ni jätte gärna kommentera!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin