Lördag 5 oktober

Det blev lite ändring i planeringen idag, istället för att rida dressyr med Inter så red jag ut en sväng i skogen med Emma. Lite roligare att ha sällskap än att rida själv och Inter var nog ganska nöjd han också! Det blev iallafall en ganska lugn tur, mestadels skritt men även lite trav. Inter skötte sig bara bra och gick i en ganska bra form hela tiden. Han har börjat bli så fin! 
 
Dressyrpasset får helt enkelt bli imorgon istället, jag ska även fixa en fotograf om det inte regnar vill säga! Det var ett tag sedan jag bjöd på några ridbilder så jag känner att det är dags nu! 
 
Nu och några timmar framöver ska jag ängna mig åt min kära spanskabok. Vi har prov till veckan så det är lika bra att börja plugga nu, då slipper jag även panikplugga senare! 

 
Kommentera eran blogg så kikar jag in och lämnar en kommentar! :)



Kommentarer
Postat av: Sanna Bäckström

Ni är så fina tillsammans! :)

2013-10-05 @ 19:50:28
URL: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin