Matteprov idag

Det första jag tänkte när jag vaknade idag var att det var matteprov. Jag och Alicia satt och brainstormade igårkväll, men eftersom ingen av oss fattade så vart det inte så mycket av det. Snart är det över iallafall..
 
Ikväll ska jag iallafall få rida! Det blir ett vanligt ridpass i alla gångarter på pelhamet bara för att känna på honom. Det skulle vara bra om vi kunde fra in till hippo, men tror inte att det blir något av det. Man vill ju inte vara där mer än man behöver med tanke på ryktena som går om kvarka, om tävlingen i helgen blir inställd så börjar jag grina.
 
Får skriva ett längre inlägg om kvarkan sen. Jag hade ju Olle uppstallad där förra gången det var kvarka. Usch så hemskt det var.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin