Något är fel

Stryker söndagens klasser och går återigen runt med min ponny i ett grimskaft. Något är fel, men samtidigt inte. Mer än så kan jag inte säga just nu, är helt jävla lost och har ingen aning om vad som kan ha hänt eller vad han reagerar på. Men ett veterinärbesök blir det nog i vilket fall, bara för att veta.
 
Snälla, spekulera inte i detta och dra inga slutsatser. Det är egentligen inte ens säkert att det är något. Jag vet bara att min ponny som aldrig brukar kicka, nu gör det i varannat galoppsprång i vänster varv. I traven är han minst lika fin som han brukar vara.
 
Den finaste och bästa ponnyn i hela världen, varför kan han inte prata?
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin