Onsdag

Det blev lite ändrade planer idag, banan var nämligen stängd. Antagligen på grund av att det var så dåligt väder. Så istället för att rida ett pass på ridbanan skrittade jag en sväng i skogen. Det var dock väldigt blött, geggigt och halt så jag tog det bara väldigt lugnt. Var ute och skrittade i ca 30-40 min så han fick iallafall röra lite på sig, jag hade tänkt rida lite längre men det blev så himla dimmigt och mörkt ute. 
 
Just nu sitter jag och försöker knåpa lite på min spanska inlämning som ska vara klar innan lovet. Därför har uppdateringen varit lite seg nu under kvällen. Men det är snart lov! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin