Ovärd dag

For till skolan nu på morgonen för att ha tyska vid 8.20, nu är klockan 10 och jag ör hemma igen haha. Vi har hål i fram tills 13.45 då vi ska träffas nere på stan och se en film på engelskan. Ovärt eller vad? Hade jag inte haft tyska så hade jag kunnat sova hur länge som helst och bara fara ner på stan sen.. ÅÅHH. Blir väl att börja plugga igen för nästa vecka har jag engelskaprov, tyskaprov och svenskatal...
 
Iallafall så vilar Kryckan idag, det förtjänar han eftersom han var så duktig igår. Hoppas bara att han inte är för pigg imorgon då det är hoppträning för Micke Schultz. Men det är bra om han har lite energi eftersom det är en tvådagarsträning!
 
Alltså den här ponnyn.. *.* och han är min...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin