Redan söndag

Då var det redan söndag, tråkigt nog går helgerna så himla fort. Men det är bara ta vara av dagen och njuta lite extra inför kommande vecka då vi har 2 prov och 1 redovisning.. Så kvällen går nog mestadels åt till plugg, tyvärr. Om en liten stund ska jag börja göra mig iordning och åka till stallet, jag och mamma ska dock åka förbi en sväng på hööks på vägen dit. 
 
Annars då, Inter ska gå ett dressyrpass på ridbanan idag. När jag har ridit honom på ridbanan har jag mest jobbat honom i skritten, men idag ska jag även försöka jobba honom lite i trav. Får se hur det går! Det är iallafall helt okej väder idag så kameran följer med till stallet, så vänta er bilder ikväll!

Bästa Tristan på årets första tävling. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin