Regn..

God morgon! Just nu sitter jag och pluggar lite spanska och lyssnar på musik. Bara tar det lite lugnt och laddar upp inför dagen. Jag börjar inte skolan för än vid 11 idag men jag valde ändå att gå upp ganska tidigt för att plugga. Inte direkt det roligaste men sånt som måste göras. Annars är det riktigt tråkigt väder idag, regn och rusk. Ni som har läst bloggen ett tag vet ju att jag hatar regn, hehe.. 
 
Inter ska gå backintervaller idag, han ska egentligen gå var tredje dag men eftersom det är trav imorgon så får han gå idag istället! . Ha en bra dag alla! 
 
Detta hade inte varit helt fel nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin