Svar på kommentar

 
Svar: Jag tror att han har dålig balans, och löser det genom att springa på i så fall. Jag brukar faktiskt rida innanför spåret när jag rider på banan just för att träna upp hans balans + att jag brukar tycka att underlaget är bättre där än på spåret ibland. Dock är det bara i skogen han blir så här, så jag vet inte riktigt..
Men tack för tipset, jättebra!

Idag har jag sovit ut ordentligt, och nu sitter jag och pluggar äckelmatte. När mamma kommer hem ska vi åka in till hippo/stöcke och rida markarbete. Har inte bestämt vilken övning än, men vi får se! 
 
Det är tävlingar i Sundsvall den är helgen, det hade verkligen varit jättekul att åka. Men det känns bra att stå över den eftersom det är tävling nästa helg på hippo!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin