Torsdag

God morgon! Just nu sitter jag och äter frukost och ska snart börja göra mig iordning inför skolan. Jag har missat 2 dagar i skolan så jag antar att jag ligger lite efter nu. Iallafall, det är en lite smådryg dag i skolan idag, vi slutar vid 15.40 och har många långa lektioner. Dessutom har jag för mig att maten inte var vidare bra idag.. 
 
Inter hade jag tänkt rida lite dressyr på ridbanan idag, mest för att mjuka upp honom lite då han var lite småstel igår. Fokus ligger på lösgörande arbete! 
 
Ni får ha en bra dag så hörs vi senare! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin