Uppe med tuppen

Idag är jag uppe med tuppen, förstår inte hur folk klarar av att kliva upp innan klockan 7 på morgonen, speciellt när det är mörkt på morgonen. Själv känner jag mig som en levande zombie nu och hade helst av allt legat kvar i sängen någon timme till. 
 
Iallafall, nu ska jag bara göra mig iordning, vänta några minuter på att det ska bli lite ljusare ute och sen ska jag cykla till stallet. Jag börjar inte skolan för än vid 11 och har dessutom extra engelska efter skolan så jag kommer inte vara hemma för än efter 5. Alltså lika bra att passa på att göra bort stallet nu på morgonen! 
 
Nu måste jag skynda mig, vi hörs!
 
Tristan, dagen efter att vi hade köpt honom. Vilket förövrigt var i förrgår 2 år sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin