5 saker jag blir irriterad över

1. Att rida med regnbyxor. Det är bland det värsta som finns när dom åker upp hela tiden.
 
2. När Inter vägrar ta bettet i munnen, det är verkligen något mitt tålamod inte klarar av.
 
3. När Inter blir rädd för alla saker som en normal häst knappt skulle bry sig om.. 
 
4. När Inter inte orkar lyfta på fötterna när han skrittar. Han snubblar minst 10 gånger per tur vilket blir lite jobbigt mot slutet. Hur svårt kan det vara att hålla koll på fötterna.. 
 
5. Sist och minst men mest irriternade är faktiskt FLUGOR!
 
Glädjespridaren nummer ett, eller hur var det nu haha. Nu ska jag iallafall dra mig mot sängen, imorgon ska jag ta mig en lång välförtjänt sovmorgon, så skönt. God natt! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin