5 saker om mig

1. Jag klarar inte av att ha hjälm utan att ha håret uppsatt, det gäller både ridhjälm och moppehjälm osv. Jag fattar verkligen inte hur folk kan rida med utsläppt hår. För att det inte ska hända så har jag alltid typ 5 snoddar i hjälmpåsen...

2. Clowner är det vidrigaste som finns, hur kan folk på allvar tycka att dom är roliga?

3. Jag har haft två ponnysar, men provred ingen av dom.
 
4. Jag hatar, hatar, hatar att cykla.

5. Jag tycker att det är jättekosntigt när folk känner igen mig. Typ om jag träffar någon på stan som jag inte har träffat på nått år, och den känner igen mig så tycker jag att det är lika kosntogt varje gång. Jag tycker att jag ser ut precis som alla andra, så jag blir alltid lika förvånad haha. Vet inte riktigt hur jag ska förklara...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin