Äntligen helg!

Ännu en fredag den 13 onde har snart passerat, jag lever fortfarande och det har inte hänt något speciellt alls idag. Men som jag skrev förut är jag inte speciellt skrockfull av mig. Skolan var iallafall helt okej idag, vi hade egentligen bara 3 lektioner då skolfotot tog ganska lång tid, och sista lektionen såg vi film. Lektionerna när dom är som bäst!
 
Åkte till stallet direkt efter skolan och red Inter. Bestämde mig för att rida lite "dressyr" med honom i skritt idag och det gick ändå ganska bra. Han var dock lite spänd men antagligen för att ridbanan ligger innanför travbanan. Avslutade med att skritta en stund i skogen och på vägen hem var han riktigt avslappnad och fin, han sökte sig neråt och var allmänt fin. Han var dock lite ostadig i formen och tog upp huvudet några gånger, men det blir bättre! 
 
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla något avsnitt av PLL och bara njuta av en ledig kväll. På onsdag har vi ett prov så resten av helgen kommer nog gå åt att plugga till det!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin