Äntligen måndag eller..?

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att nästa lektion ska börja. Har precis haft matte och det var inte precis det roligaste då jag känner mig helt borta i huvudet. Funderar på att skippa sista lektionen idag och gå hem och vila så jag orkar med kvällen. Inter ska ju som sagt starta idag och självklart går han i sista loppet som kommer gå vid 10-tiden ikväll. Det kommer bli en lååååång kväll.. Aja, bara att bita ihop.   

Har inga bilder på skoldatorn då allt försvann på den när dom installerade photoshop så bjuder på någon gammal instagram bild på Linuz istället. Ha en bra dag!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin