Bra dag!

Det har varit en riktigt bra dag i skolan idag, mest på grund av att sista lektionen var inställd så vi slutade vid 20 i 12. Hur skönt? Nu sitter jag hemma och har jag tänkt plugga lite psykologi till provet imorgon ett tag innan jag åker till stallet. Känner att det är lika bra att passa på att plugga en stund nu när jag fick lite tid över! 
 
Förresten, Inter ska starta på lördag. Dock i ett montélopp den här gången! Men självklart går han i sista loppet precis som förra gången, min vanliga tur...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin