Dagens planer

God morgon på er! Just nu ligger jag i soffan och slöar men jag ska snart ta tag i livet och börja göra någon nytta. Vid lunch-tid hade jag tänkt åka till stallet men jag har fortfarande inte bestämt mig för om Inter ska få vila idag eller om jag ska rida en stund på ridbanan. Men iallafall så har jag tänkt försöka börja storstäda i sadelkammaren. Det är verkligen stort kaos där inne. Ska göra så mycket jag hinner idag och om jag inte hinner klart får jag helt enkelt fortsätta någon annan dag. Men jag ska iallafall försöka hinna börja tvätta sakerna som inte används. 
 
Annars händer det inte så mycket mer idag - förutom att jag verkligen måste börja plugga till psykologiprovet som är på tisdag. Nu vet ni iallafall vad jag kommer ha för mig idag! 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ni att sälja ut ponny? :(

2013-09-22 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin