Dålig uppdatering

Usch vad dåligt jag uppdaterar nu, men jag har mycket i skolan så jag skyller på det. Slutade skolan 14.05 och då gick jag och Alicia ner på stan och pluggade på Max haha. Vi lyckades göra bort en engelskainlämning, så det var bra. Sen for jag hem och duschade och nu pluggar jag juridik. Jag hatar inte ordet och.. Måste dessutom plugga tyska ikväll. Älska skolan.
 
Måste fortsätta plugga nu, har en hel del kvar att göra...
 
Juste, jag har fortfarande inte lagt ut filmen från den här träningen hahaha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin