Dåligt humör..

Kom hem från stallet för ungefär 1 timme sedan och nu har jag hunnit få i mig lite mat och landat i soffan. Humöret är dock inte det bästa då Inter vägrade öppna sin mun när jag skulle tränsa honom. Han fick ett nytt bett igår som var ungefär samma som det jag hade innan, men han totalvägrade att he in det i sin mun.. Jag höll på i ca 20 minuter innan jag tog ett annat bett. Som ni kanske vet är mitt tålamod inte det bästa så jag var något sur när jag äntligen hade fått in bettet. 
 
Ridpasset var inget att hänga i julgranen, det inte inte dåligt men det gick inte heller speciellt bra då han var otrolgit stark och jag på dåligt humör. När jag värmde upp i skogen var han helt okej men på rakbanan var han något pigg och stark, men jag red iallafall 2 intervaller med honom innan mina armar sa ifrån.
 
Nu sitter jag och funderar på om jag ska springa en stund på bandet eller om jag ska skita i det och ta en skål chips istället, haha.. I-landsproblem om något.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin