Del 3!

Vart handlar du mest kläder? 
Vero moda och rut tror jag..

Favoritplagg? 
Min one piece eller KL västen!

Favoritfilm? 
Ingen just nu, så om ni vet någon bra så får ni gärna kommentera!

Vilken kändis tycker du är snyggast? 
Louis Tomlinson, OCH JAG HAR SETT HAN I VERKLIGHETEN ASDGCH :')

Hur skulle ni beskriva er själva som person och som ryttare? 
Jag är en dryg jävel som älskar isbitar och och att rida hest. Som ryttare är jag lugn och ganska envis. Har dock sämst tålamod även om det har blivit mycket bättre under det senaste året!

Är ni blyga?
Nja, inte så jätte. Mer när jag var yngre.

Vad är ni mest nöjd med i era utseende?
Helt ärligt så är det inte mycket som jag är nöjd med...
 
Godaste maträtt?
Taccos, pappas hemmagjorda pizza och salladsbaren!!

Godaste dryck? 
Cola och powerade

Intresse utanför hästar? 
Fota? Nej jag vet inte..
 
Längd och vikt? 
Längden är 1.67 och vikten har jag ingen aning om. Har inte vägt mig på hur länge som helst..
 
Har ni haft något tidigare förhållande? 
Nja

Vad gör ni på fritiden förutom att rida? 
Är med kompisar, pluggar och försöker komma igång med träningen typ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin