Fler svar

Vad är det högsta ni har hoppat? 
Runt 130 cm skulle jag tro! 

Vad är det högsta ni har tävlat? 
Bara upp till LA 

Mål? 
Har inget riktigt mål med ridningen just nu, måste först och främst hitta en häst innan jag kan sätta något mål!

Sto eller valack?
Helt klart valack, alla dagar i veckan!
 
När ska ni sälja eran ponny? 
Har ingen ponny att sälja

Mål för 2014? 
Förhoppningsvis har vi hittat en häst innan nästa tävlingssäsong, och då kommer nog målet vara att lära känna hästen och ha stadiga rundor på tävling. Som ni förstår är det lite svårt att sätta några mål när man inte har en häst!
 
Vilka 5 hemsidor besöker ni varje dag? 
Facebook, blogg.se, fronter, draggens (skolans) hemsida och swefilmer.

Vad är ni beroende av? 
Min älskade mobil, facebook, oboy och sist men inte minst mitt lypsyl!

Vem gör era headers?
Det är jag som gör dom!
 
Hur tycker du att en bra blogg ska vara? 
En bra blogg tycker jag ska ha välformade och varierade inlägg med lite "kvalite", inte bara massa mobilinlägg hela tiden. Sen tycker jag att designen är väldigt viktig, jag personligen har svårt att fastna för bloggar som har en ful/tråkig design eller ingen alls. 
 
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? 
Haha, den frågan är alltid svårast att svara på. Men mina kära vänner beskriver mig som rolig, försiktig, konstig och snäll. 
 
Trisse för snart 2 år sedan, känns som igår..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin