Fredag den 13 onde

Som ingen kanske har missat så är det fredag den 13e idag. Men jag är inte så mycket skrock så det blir nog som en helt vanlig fredag! Det är iallafall som sagt skolfoto idag, inget jag längtar till precis, vet inte heller vad jag ska ha på mig så måste rappa på lite nu. 
 
Inter ska bara skrittas idag eftersom han gick intervaller igår. Funderar på att rida lite på ridbanan då det var ett tag sedan. 
 
Nu dör snart mitt batteri på datorn så vi hörs senare! Ha en bra dag! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin