Gamla filmer

I väntan på att mamma ska komma hem från sin semester och att jag ska få någon middag sitter jag och kollar igenom lite gamla tävlingsfilmer. Jag är verkligen såå sugen på att tävla och träna just nu, känns som det var år sedan.. Kollar hästnet flera gånger per dag men det finns inga bra hästar till salu, blir så less. Jag vill ha en häst nu, helst igår!
 
Klockren runda men självklar med en dålig felbedömning från min sida, tur han är bäst och hoppar i alla lägen.. 
 
 
Kommer i fortsättningen ladda upp filmklippen på Youtube nu, har ju förut laddat upp alla videoklipp på Videofy men dom har ju tagit bort funktionen så man kan inte ladda upp filmer från datorn längre. Men jag antar att de flesta gillar att se filmerna på youtube, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin