God morgon!

Bara ta det lugnt hemma och efter lunch så rullar jag mot stallet. Kryckan ska gå ett normalt ridpass med mycket galopp hade jag tänkt. Synd bara att vi inte har något riktigt bra ställe att träna konditionen på under sommaren/då det inte är snö. Blir väl att ta bett eftersom det inte känns så bra att rida på hack om jag ska konditionsträna.. Men det beror på hur såret ser ut!
 
Annars måste jag börja plugga juridik till provet på fredag, lika bra att börja i tid. Har även en massa annat som måste göras den här helgen...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin