Inter 18/9

Idag skulle egentligen Inter ha vilat men på grund av det dåliga vädret som ska vara i veckan så ska han stå inne under natten. Han står annars ute under natten och då tyckte jag han kunde få röra lite extra på sig innan natten. Självklart började det regna när jag for ut och red men annars gick det helt okej. 
 
Jag skrittade bara en liten sväng i skogen och mot slutet blev han mer avslappnad och sökte sig neråt med huvudet. Han fick dock lite bråttom mot slutet när regnet ökade.. Inte det bästa att fara ut och rida i regnet när man varit förskyld men han behövde röra på sig! 
 
Nu ska jag bara se klart ett avsnitt av PLL innan sängen kallar. Ögonen går snart i kors.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin